La nostra escola participa en el programa del Pla Català de l’Esport a l’Escola. Aquest programa és impulsat des del departament d’Ensenyament i des de la Secretaria General de l’Esport, i els seus objectius principals són ampliar la pràctica esportiva (principalment en horari no lectiu) i així evitar el sedentarisme i afavorir la integració social.

A la nostra escola, això ho fem a través de diferents activitats i propostes:
. Participem i organitzem sis trobades multiesportives comarcals, una per cada curs, on l’objectiu principal és passar un matí lúdic compartint-lo amb alumnes de la mateixa edat d’altres escoles.
. Fem els patis temàtics esportius: Cada mes proposem una activitat o joc diferent, i durant els patis de dilluns (5è i 6è), dimecres (3r i 4t) i divendres (1r i 2n), i sempre amb l’ajuda dels nostres dinamitzadors esportius, ens ho passem molt bé fent activitats que potser normalment no faríem… Intentem que aquestes activitats vagin estretament lligades amb la programació d’Educació Física que estem fent a l’aula.
. Participem, de forma voluntària, a diferents crossos i pedalades que es fan a la comarca i, especialment, al nostre poble (la Mini- Volta a la Maria i la Mini Pedal de Ferro).
. Fem una trobada esportiva de 6è amb 1r d ‘ESO, que intenta facilitar el pas de primària a secundària dels nostres alumnes i passar un matí lúdic amb ex-companys del curs passat.
. Organitzem un curset extraescolar d’esquí, durant tres dies el cap de setmana.

Entrades al blog