The past two weeks, we have been celebrating Easter in class by learning about traditions from Canada. Students of P5 and P4 hand-painted an Easter Bunny while the P3 students participated in an Easter Egg Hunt! Happy Easter everyone!

Al llarg d’aquestes dues setmanes, hem estat celebrant la Pasqua i hem après algunes tradicions del Canadà. Els nens i nenes de P5 I P4 hem estampat un conill de Pasqua amb les nostres mans mentre que els nens i nenes de P3 hem jugat a buscar ous de Pasqua amagats en diferents llocs de la classe! Bona Pasqua per tothom!

L’adreça de correu no sera publicada. Camps requerits marcats amb *

Pot utilitzar aquestes etiquetes HTML : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

netejarEnviar